Chciejstwa kuchenne

środa, 21 marca 2012 · Posted in

wpis zrealizowany przy współpracy z www.whitechocolatemoccha.com 
 
Absolutnie nie jestem gadżeciarzem. Nie mam super nowych telefonów z fontanną, wypasionych laptopów które ważą mniej niż piórko, nie używam ipodów, ipadów, blackberry ani innych tego typu nowości.
Jest jednak taka strefa do której notorycznie dokupowałabym coś nowego:)
Jak się pewnie domyślacie dotyczy to mojego kuchennego królestwa. Żaden sklep z kuchennym wyposażeniem nie jest mi obcy, uwielbiam zarówno te wielkie jak np. dwa cudowne przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie, albo Mega Punkty w różnej lokalizacji, jak i te mniejsze, gdzieś w małych polskich miejscowościach, domy handlowe w których można czasem znaleźć naprawdę niesamowite rzeczy (tę miłość akurat zaszczepiła we mnie mama, mistrz wyszukiwania takich sklepów jak i przeszukiwania ich)
Ponieważ Dorocia co jakiś czas wrzuca na bloga foto listę swoich chciejstw, ja z racji pozazdroszczenia, również postanowiłam to zrobić:)

forma na tartę z wyjmowanym dnem:) 
www.tchibo.pl

pod taką szklaną paterą wyobrażam sobie mnóstwo pyszności
www.notonthehighstreet.com
www.vox.sklep.meble.pl 

absolutnie zachwyca mnie najnowsza linia marki Kenwood. Miksery ręczne, planetarne, czajniki...wszystko w przepięknych kolorach i niezwykle pięknym designie.
www.kenwoodworld.com 

Odkąd stałam się posiadaczem sokowirówki takie rozwiązanie na przechowywanie wszelkich dóbr natury było by wskazane
www.notonthehighstreet.com 
niezwykłe i niepowtarzalne drewniane wyroby firmy I love nature. Tę deskę z jesionowego drewna ukochałam sobie szczególnie. Można ich znaleźć na fcb bądź tu 
www.pakamera.pl/i-love-nature-0_s12093163.htm
Tea Forte - kolekcja Solstice - w sam raz na popołudniową herbatkę
www.artcoffe.pl 

Powoli przymierzam się do makaroników o których Dorocia wspominała w tym poście, ten gadżet będzie niezbędny:) 
www.lekue.es 
poszukiwanie nożyczek to chleb powszedni, to rozwiązanie wydaje się być idealne 
www.fabrykaform.pl
a może wałek do ciasta? jak widać mocno nagradzany.
www.homeware.fiskars.com

a może macie notoryczny problem z pietruszką która po kilku dniach nie nadaje się do jedzenia? Warto przechowywać ją w czymś takim, zgodnie z tym co twierdzi producent, zioła są świeże przez nawet 3 tygodnie
www.prepara.com 
oszalałam na punkcie emaliowanych naczyń firmy Riess...wczoraj w TKMaxx nabyłam pistacjowy rondelek:)
marzy mi się jeszcze oczywiście ziołowy zakątek, z którego mogłabym notorycznie podkradać różne dobrości
a na koniec stwierdzam że to wszystko, aby się pomieściło, potrzebuje takiej właśnie kuchni:)

2 Responses to “Chciejstwa kuchenne”

  1. A piec w ogrodzie?
    Zamiast jakiś tam badziewnych grilli, piec taki na pizzę i kawał szyny (ze skórą), kiełbasę i ziemniaki, no i oczywiście na gar z zapiekaną zupą.

    OdpowiedzUsuń
  2. a przepis na zupę już jest:)
    http://www.youtube.com/watch?v=rKUJfSgO2Fg&feature=related

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.