Piernikowa chatka part I

czwartek, 8 grudnia 2011 · Posted in

wpis zrealizowany przy współpracy z www.whitechocolatemoccha.com
W tym roku podjęłam II próbę w swoim życiu...buduję piernikowy dom. Ściany, dachy, daszki popieczone.
Wszystko teraz czeka na złożenie i odpowiednie świąteczne przyzdobienie.
Ponieważ to bardzo pracochłonny temat dziś pokażę Wam jedynie internetowe inspiracje.



Efekt moich poczynań wraz w przepisem na cynamonowe ściany przedstawię w przyszłym tygodniu:)

A to moja największa inspiracja  i jednocześnie jedna z najczęściej odwiedzanych przeze mnie stron



mega rozczulające drewno zrobione z paluszków!!!!
http://sweetopia.net/2009/11/gingerbread-house-ideas/

Kochani...pozdrawiam Was ciepło!!!
U mnie czas niezwykle pracowity się zbliża bo i domek, i stroik świąteczny mi przyszedł do głowy piękny i prezenty..o tym wszystkim będę opowiadać no i oczywiście efektami się podzielę:D

4 Responses to “Piernikowa chatka part I”

  1. Aż trudno uwierzyć, że coś takiego da się zrobić, a co więcej: zjeść! :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki, oby Ci wyszły jeszcze ładniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje genialne:) Aż samemu chce się zrobić taki domek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie takie chatki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, ja jeszcze nigdy nie odważyłam się zabrać do takiej chatki - one wyglądają przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.